فروشگاه سوپر صنعتی

تولید و فروش تسمه نقاله و نوار نقاله احمدی
واشر لاستیکی صنعتی

واشر لاستیکی صنعتی

ژوئن 22, 2018

واشر لاستیکی صنعتی

واشر های صنعتی

واشر لاستیکی صنعتی EPDM برای پیچ M6

واشر لاستیکی صنعتی EPDM برای M6 پیچ EPDM واشر مقاومت عالی در برابر ازن گرما و نور خورشید و آب و هوای خوب مقاومت، پایداری شیمیایی و مقاومت در برابر پیری است.

واشر لاستیکی صنعتی تخت Viton دما بالا

بالا دما Viton واشر لاستیکی Viton تخت واشر تخت مقاومت عالی در برابر حرارت و خوردگی شیمیایی و نیز مقاوم در برابر آب و بخار است. واشر تخت Viton به طور گسترده ای استفاده می شود برای پتروشیمی و خودرو و ماشین آلات و صنایع سبک، و غیره.

FDA روشن واشر لاستیکی سیلیکونی

واشر لاستیکی FDA روشن سیلیکون واشر لاستیکی صنعتی سیلیکونی است تنش و انعطاف پذیری، insulativity، فشار مقاوم، بالا و پایداری شیمیایی و مقاومت در برابر درجه حرارت پایین. و واشر سیلیکونی سازگار با محيط زيست و nontoxic. واشر سیلیکونی معمولا به عنوان bolster و تکان دادن برای استفاده می شود…

واشر لاستیکی صنعتی مهر و موم روغن NBR

واشر NBR مهر و موم روغن واشر NBR مقاومت خوب در برابر نفت و مقاومت به سایش، همچنین مقاومت خوب آب و گاز تنگی دارند. واشر NBR به طور گسترده ای استفاده می شود برای استخراج خودرو مواد شیمیایی الکترونیک ماشین آلات, و غیره.

مشخصات Neoprene واشر لاستیک پلی اورتان

واشر مشخصات Neoprene پلی اورتان طبیعی لاستیک واشر لاستیکی صنعتی Neoprene مختلف مقاومت خوب در برابر روغن، گرما، مقاومت و نور خورشید و ازون و اسید و مواد شیمیایی است. پلی اورتان واشر مقاومت عالی در برابر ازن و روغن و مقاومت خوب سایش و مقاومت در برابر پیری است. طبیعی واشر لاستیکی صنعتی ..

نویسنده: