فروشگاه سوپر صنعتی

تولید و فروش تسمه نقاله و نوار نقاله احمدی
گسکت های صنعتی

گسکت های صنعتی

ژوئن 22, 2018

گسکت های صنعتی

گسکت های صنعتی

فروشگاه سوپر صنعتی (احمدی) طیف وسیعی از انواع گسکت های صنعتی در صنایع نفت و گاز و پتروشیمی و دیگر تجهیزات صنعتی که شرایط خاصی دارند ارائه می دهد. گسکت های صنعتی نسوز به شکل شیت و یا برش خورده ، با ابعاد استاندارد و غیر استاندارد قابل تولید می باشد . ورق های نسوز و مواد اولیه گسکت های آتراسیل از شرکت های معتبر دنیا مانند Klinger ، Flexitallic و Garlock و غیره تامین می شود. (این شرکت توانایی تامین هر گونه گسکت های صنعتی با سفارش مشتری را دارد.)

به طورکلی گسکت های صنعتی غیر فلزی شامل طیف وسیعی از مواد گسکت های صنعتی شامل لاستیکی ،گرافیت انعطاف پذیر ،PTFE ، میکا ،چوب پنبه ، ورق های غیر ازبستی می باشند و این ورق ها می تواند به صورت تقویت شده با سیم به درخواست مشتری تامین گردد.

در این نوع گسکت های صنعتی عوامل متفاوتی از جمله نوع سیال ، عملکرد ، دمای گسکت های صنعتی ، فشار به انتخاب محصول درست و مناسب کمک می کند . فروشگاه سوپر صنعتی (احمدی) میزان قابل توجهی از این نوع گسکت ها با گریدهای مختلف و برای تجهیزاتی با دما ، فشار و گشتاور مختلف و … با قیمت رقابتی به صورت استوک در اختیار داشته تا مطابق با درخواست مشتری تامین کند.

نویسنده: